ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    09170071345

  • ارسال ایمیل

    keetcars@gmail.com

  • تماس با ما
 محافظ درب پژو به همراه نصب

محافظ درب پژو به همراه نصب

یکی از روش‌های موثر برای جلوگیری از سرقت پژو، نصب محافظ درب پژو است. در این مقاله، روش‌های ایمن‌سازی درب‌های پژو را بررسی می‌کنیم.

محافظ درب پژو چیه و چه کاری رو انجام میده ؟

خودروهای پژو معمولاً در زیر دستگیره‌ها دارای سوراخ یا درز هستند که به سر پمپ قفل مرکزی می‌رسد. سارقان از این ضعف استفاده می‌کنند و با یک ابزار ساده، درب خودرو را باز کرده و لوازم آن را به سرقت می‌برند.

محافظ درب پژو معمولاً داخل درب، پشت دستگیره‌های درب را پوشش می‌دهد تا سارقان نتوانند از زیر دستگیره، درب خودرو را باز کنند.

ایا لازمه برای تمام مدلها محافظ نصب بشه ؟

معمولاً برای اکثر خودروهای پژو، نیاز است که محافظ پشت دستگیره نصب شود. برخی افراد معتقدند که مدل‌های پژو نود به بالا به دلیل وجود محافظ کارخانه‌ای، نیازی به نصب محافظ ندارند. اما من بر این باورم که حتی این مدل‌ها نیز قابل باز شدن هستند. طبق تجربه شخصی من، نصب محافظ فلزی باکیفیت، بهترین راه برای جلوگیری از سرقت خودرو است.

جنس محافظ درب پژو باید چجوری باشه ؟

جنس محافظ درب پژو باید از ورق فلزی ضخیم باشد تا بتواند در برابر فشار ابزار سارقان مقاومت کند. برای انتخاب بهترین نوع جنس محافظ درب پژو، می‌توانید از کیت کارز درخواست کمک کنید.

یک نکته بسیار مهم این است که برای استحکام بیشتر محافظ و اینکه مقاومت بیشتری داشته باشد، باید سمت جلوی محافظ را حتماً با دو پرچ مهار کرد.

البته برای ایمن‌سازی خودرو پژو، نیاز است موارد دیگری را نیز در نظر بگیرید، مانند نصب قفل‌های سوییچی درب، قفل کاپوت، محافظ ایسیو و باتری، و ایمن‌سازی صندوق که به روش خاص خود باید انجام شود.

برای نصب تجهیزات ضدسرقت خودرو روی خودروی خود، می‌توانید اپلیکیشن کیت کارز را دانلود کنید و خدمات نصب را در آدرس خود دریافت کنید.

کیت کارز یک پلتفرم آنلاین است که خدمات امنیتی خودرو را ارائه می‌دهد. این شرکت با داشتن تیمی از متخصصان مجرب، می‌تواند تجهیزات ضدسرقت خودرو را با بهترین کیفیت و قیمت، در محل شما نصب کند.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *